
Puhujan aiheita
Elävät esimerkit ja omakohtaiset kokemukset värittävät Wikin puheenvuoroja.
- Digiviestintä
- Henkilöbrändi
- Itsejohtaminen
- Myynti
- Verkkokauppa
- Verkostoituminen
- Yhteishenki
Kari Wikholm
Vähittäis- ja digikaupan sekä HR-asioiden moniosaaja Pyydä tarjous ›Kari Wikholm, #wspm konsultti- ja koulutusyrityksen toimitusjohtaja alias Wiki, on omalla urallaan avannut lukuisia kauppapaikkoja sekä perustanut myös omia verkkokauppoja. Wiki haluaa haastaa kauppiaista ymmärtämään paremmin ostajan muuttuvaa digitaalista ostokäyttäytymistä ja johtamaan oman yrityksen kivi-ja verkkokaupan synergiaa paremmin. Wikin konsulttitoimisto #wpsm on kehittänyt uuden #synergiaindeksi mittaroinnin, jonka avulla pystytään avaamaan kaupan ostopisteitä ja vertaamaan niitä muihin kauppoihin. Elävät esimerkit ja omakohtaiset kokemukset värittävät Wikin tarinan sekä valmennuksien kerrontaa.
Miksi digiosaamiselle on nyt kova tarve?
”Olen itse ollut mukana ratkomassa eri kaupan haasteita ja nähnyt aitiopaikalta digimurroksen vaikutuksen kaupan digitaaliseen muuttuvaan ostodisruptioon. Paitsi operatiivisissa johtotehtävissä ja omien verkkokauppojen kanssa, olen oppinut tunnistamaan eri ostopisteitä, missä päätös asiakkaalla ostamiseen syntyy. Haluan ennen kaikkea herätellä kauppiaita ja kannustaa ymmärtämään digimurrosta sekä tarjoamaan siihen hyvät työkalut sekä ajankohtaisia puheenvuoroja sekä koulutuksia. Myös ihmisten johtaminen on murroksessa ja itsejohtamisen tarve korostuu. Silloin pitää päästä tunnistamaan nopeammin ihmisen perusteita kuten personaalisuuden piirteitä ja arvoja, jotta pysyy mukana johtamisen murroksessa. Haluankin kysyä, kuka omistaa kaupan jatkossa? Koen, että yhteistyö Puhujatorin ja Cool*n N Talk kanssa tarjoaa minulle sekä kauppiaille hyvän foorumin muutoksen yhteiselle tekemiselle” summaa Kari Wikholm.
Kursseja jossa olen kouluttajana:
- Miten perustan kannattavan verkkokaupan?
- Miten yhdistää kaupan kanavat ja tekniikat?
- Itsejohtaminen uraprofiilin tukena
- Auto- ja venekaupan myyntikoulutukset
- Social selling myynnin tukena
Tilaisuuksien puheenvuoroja:
- Kivi- ja verkkokaupan synergian johtaminen
- Voiko kaava Fiilis x Tekniikka auttaa myyntityötä?
- Miten itsejohtaminen auttaa yritystä?
- Auton ostamisen sietämätön keveys
- Miten rakensin oman henkilöbrändin?